Wyślij SMS do klienta, czyli jak zadbać o dobre relacje z odbiorcami

  • By
  • 29 października, 2020
  • 0 Comments

Pozytywne relacje z klientami mają ogromne znaczenie dla każdej firmy. To na nich buduje się wizerunek swojej marki, dzięki nim zdobywa się też nowych odbiorców, co przekłada się na rozwój i sukces całej firmy. Ciekawym rozwiązaniem, które może znacząco wspomóc budowanie dobrych relacji z odbiorcami marki, są powiadomienia SMS. Sprawdź, jak działają i dlaczego warto się na nie zdecydować.

Masowa wysyłka SMS-ów

Obsługa klienta wymaga zazwyczaj zastosowania wielu form kontaktu, dostosowanych zarówno do funkcjonowania firmy, jak i potrzeb i wymagań jej odbiorców. Same rozmowy telefoniczne, które są bardzo czasochłonne, a także wiadomości e-mail, którym często brakuje skuteczności, mogą nie wystarczyć – warto wspomóc je dodatkowym narzędziem, jakim są powiadomienia SMS.

Masowa wysyłka SMS-ów to bardzo ciekawe rozwiązanie, które ma duży wpływ na poziom obsługi klienta w danej firmie. Z ich pomocą można bowiem odpowiadać na zapytania klientów w bardzo krótkim czasie, usprawnić działanie systemu składania zamówień, a także informować odbiorców o wielu ważnych aspektach, uprzedzając tym samym ich pytania. Chcesz zadbać o relacje ze swoimi odbiorcami? Wyślij SMS z pomocą przygotowanego do tego systemu dla firm.

Masowa wysyłka SMS-ów to usługa, którą można z łatwością wprowadzić w swojej firmie. Opiera się bowiem na bramce SMS, działającej przez Internet – z jej pomocą można wysyłać pojedynczo lub masowo krótkie wiadomości tekstowe na polskie numery telefonów. Narzędziem zarządza się poprzez panel klienta lub API, mając przy tym dostęp do przydatnych funkcji ułatwiających obsługę całej bazy klientów danej firmy.

Powiadomienia SMS – jak są odbierane przez klientów?

Dlaczego warto wprowadzić powiadomienia SMS do obsługi klienta w swojej firmie? Przede wszystkim jest to rozwiązanie, które podnosi jej jakość i pozwala zadbać o dobre relacje ze swoimi odbiorcami. Krótkie wiadomości tekstowe są pozytywnie odbierane przez klientów z kilku względów:

– ich forma jest krótka i przystępna,

– można odczytać je w dowolnym momencie,

– nie są zobowiązujące, nie wymagają zazwyczaj żadnej odpowiedzi,

– w każdej chwili można ponownie je odtworzyć, uzyskując dostęp do ważnych informacji.

Obecnie niemal każdy ma telefon przez cały czas przy sobie i zazwyczaj na bieżąco odczytuje przychodzące SMS-y, dlatego taka forma przekazywania informacji jest bardzo skuteczna. Można z jej pomocą wysłać klientowi wiele przydatnych wiadomości, dzięki czemu poczuje on, że firma o nim pamięta i dba o jego komfort. W ten sposób buduje się zaufanie oraz tworzy się profesjonalny wizerunek marki.

Wysyłka SMS-ów a usprawnienie obsługi klienta

Dzięki masowej wysyłce SMS-ów można także znacznie przyspieszyć obsługę klienta w swojej firmie. Bramka SMS pozwala na częściową automatyzację kontaktu z klientami oraz umożliwia przesyłanie wiadomości do wielu osób równocześnie, dzięki czemu można oszczędzić mnóstwo czasu.

Wysyłając klientom wiadomości dotyczące np. realizacji ich zamówienia czy umówionego spotkania można także uprzedzić ich pytania, zmniejszając tym samym ilość zapytań drogą telefoniczną czy e-mailową. Przekłada się to na sprawniejsze działanie firmy i pozwala wykorzystać czas na inne zadania. W efekcie całe przedsiębiorstwo działa wydajniej.

Dlaczego warto wybrać masową wysyłkę SMS?

Powiadomienia SMS mają wiele zalet, dla których warto wdrożyć je w swojej firmie. Poza wspomnianym usprawnieniem obsługi klienta oraz poprawą jej jakości  i budową pozytywnych relacji z klientami, do zalet zalicza się także elastyczność tego rozwiązania. Można wykorzystać je do różnych celów marki, dzięki czemu sprawdza się w każdej firmie, niezależnie od jej wielkości czy branży, w której działa. Opcję bardzo często wykorzystują sklepy internetowe, przedsiębiorstwa usługowe, biura call center, a także szpitale, banki czy urzędy. Jest to przy tym rozwiązanie stosunkowo niedrogie i łatwo dostępne, dzięki czemu można je z łatwością wprowadzić w swoim przedsiębiorstwie.

Category: Uncategorized