Telefonia internetowa. Windykacja CRM

  • By
  • 3 lipca, 2020
  • 0 Comments

W obecnych czasach nie można funkcjonować bez internetu w żadnej dziedzinie naszego życia. Niemal każda działalność działa i rozwija swoje możliwości wykorzystując do tego celu połączenia internetowe. Pozwala on na dotarcie do coraz większej liczby odbiorców. A dla wielu przedsiębiorców jest on siłą napędową dla firmy. Internet mamy niemal w każdym urządzeniu, dziś nie wyobrażamy sobie również tego, aby telefony nie miały połączenia z internetem. Dzięki połączeniu zalet internetu i telefonu komórkowego powstała telefonia internetowa. Jej działanie polega na wykonaniu połączeń głosowych dzięki protokołowi internetowemu, gdzie wszystkie dane wysyłane są zgodnie z normą IP.

Jak funkcjonuje telefonia internetowa?

Każdy, kto posiada stały dostęp do szerokopasmowego internetu o szybkości łączą minimum 128 kbit/s może korzystać z takiej usługi. Ważne jest również odpowiednie oprogramowanie (Spikon). Niebywałą zaletą telefonii internetowej jest to, że możemy odbierać połączenia przebywając w dowolnym miejscu na świecie. Bez ponoszenia wysokich kosztów, związanych z połączeniami wykonywanymi poza granicami Polski, jak i roamingiem. Aby móc cieszyć się usługą telefonii internetowej, jak najwyższej jakości, należy wybrać doświadczonego, i zaufanego dostawcę, który w swojej ofercie będzie miał również funkcje takie jak windykacja CRM czy Voicer. Na rynku prowadzi swoją działalność wiele firm, które oferują tego typu usługi. Jednak nie każda świadczy usługi w sposób profesjonalny i rzetelny. Wybierając odpowiedniego dostawcę należy kierować się przede wszystkim doświadczeniem operatora, jej innowacyjnością i dobrą opinią wśród jej klientów. Spikon jest polskim operatorem, który stawia na wysoką jakość swoich usług. Ciągle inwestuje w rozwój swoich pracowników, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta. Pracownicy Spikon posiadają wieloletnie doświadczenie w dziedzinie telekomunikacji. Firma zapewnia całkowicie darmowe przeniesienie numeru i pomaga w załatwieniu wszelkich niezbędnych formalności. Dzięki dużemu zaufaniu, klienci korzystają z usług Spikon przez dłuższy czas. Firma świadczy dla swoich klientów takie usługi jak faks wirtualny, telekonferencja głosowa, SIP Trunk, Call Center, egzekucja crm czy nagrywanie połączeń. Dzięki dialerowi automatycznemu możliwe jest naddzwanianie połączeń wychodzących. Firma telekomunikacyjna posiada kompleksową ofertę dla firm, aby wspierać ich funkcjonowanie i rozwój. Firma może również pochwalić się wysoką jakością usług, jak również ich niezawodnością. Dodatkowo firma oferuje profesjonalne wsparcie i pomoc w rozwiązywaniu problemów. Biuro Obsługi Klienta pomoże rozwiać wszystkie wątpliwości i pytania ze strony każdego przedsiębiorcy. Firma ceni sobie przede wszystkim satysfakcję i zadowolenie swoich klientów. Ich osiągnięcia są sukcesami systemu Spikon. Stawia również na przejrzystość odnośnie zawieranych umów i kosztów. Konkurencyjne ceny i najwyższa jakość usług są dla Spikon najważniejsze. Dobrze wybrany operator telefoniczny to gwarancja sukcesu każdej działalności. Co jest niezwykle istotne to fakt, że oferta może być dopasowana do indywidualnych wymagań i preferencji każdego klienta.

Category: Uncategorized