Opracowanie metaznaczników – Title i Meta description

  • By
  • 8 lipca, 2020
  • 0 Comments

Meta tagi są jednymi z podstawowych znaczników HTM, znajdujących się w sekcji kodu źródłowego strony internetowej. Ich zadaniem jest informowanie algorytmów wyszukiwarek o zawartości strony. Część znaczników meta agencje adwordsowe wykorzystują skutecznie do pozycjonowania witryn internetowych, zwiększając w ten sposób ruch organiczny z wyników wyszukiwarek. Warto zadbać o metaznaczniki, gdyż wpływają one na to, czy użytkownicy zachęceni na przykład metaopisem strony na nią wejdą.

Meta opisy na stronie, a google adwords ppc

Każda agencja sem pamięta o wykorzystywaniu meta-elementów w procesie pozycjonowania. Elementy tak zwanych metatagów pojawiają się w kilku miejscach na stronie, które mają znaczenie dla pozycjonowania.

Tytuł artykułu, który znajduje się w sekcji kodu źródłowego odgrywa dużą rolę w procesie pozycjonowania oraz przy kampaniach adwords warszawa. Stanowi jeden z pierwszych elementów strony, które należy poddać optymalizacji, ponieważ tytuł na wpływa popularność. Zadaniem tytułu jest przyciągać zainteresowanie użytkowników, by kliknęli w link.  Jednocześnie musi być przyjazny robotom, które przypiszą mu większa wartość i wyższą pozycję w wyszukiwarkach. Tytuł musi zostać zawarty w kodzie strony TITLE, ale nie przekraczać 70 znaków (także przy googl ads). Warto pamiętać, że tytuł strony jest jednym z czynników rankingowych, dlatego dla reklamy w google powinien zawierać słowa kluczowe.

Z kolei opis tekstu umieszczamy w kodzie strony META DESCRIPTION. Musi on mieć charakter marketingowy w celu zachęcenia użytkowników do kliknięcia w link pojawiający się w wynikach wyszukiwani w celu nabijania ruchu organicznego. To bardzo ważne dla agencji sem, by pozycjonowane strony miały duży ruch organiczny. Obecność fraz kluczowych nie jest wymagana, ale przy opisach pod gogole ads najlepiej je zamieścić. W wyszukiwarce zostaną one pogrubione, by podkreślić odpowiedzi na zapytania.

Category: Uncategorized