Innowacyjne rozwiązania do firmy – telefonia IP

  • By
  • 28 lutego, 2020
  • 0 Comments

Telefonia IP to bez wątpienia jedno z  największych osiągnięć ostatnich lat. Korzystanie z takiej technologii umożliwia komunikację przez Internet na bardzo wysokim poziomie. Co więcej w ten sposób można zredukować koszty połączeń telefonicznych, nawet do 70%. Jaki telefon IP kupić i czy instalacja takiej telefonii wiąże się z wysokimi kosztami?

Nowoczesna technologia, która zwiększa wydajność pracy

Dzięki technologii VoIP można korzystać z firmowego numeru bez względu, gdzie się znajdujemy, tak więc można wykonywać połączenia, nawet z drugiego końca świata. Taka telefonia oferuje większą funkcjonalność od tradycyjnej telefonii stacjonarnej czy komórkowej. Wielu przedsiębiorców decyduje się na rezygnację ze standardowych usług sieci telekomunikacyjnej, ponieważ telefony IP są po prostu dużo tańsze. Połączenia krajowe oraz międzynarodowe kosztują kilka groszy, natomiast w obrębie jednej sieci można komunikować się ze sobą zupełnie za darmo. To duża oszczędność dla firmy, dlatego trudno się dziwić temu, że większość osób zdecydowało się właśnie na korzystanie z takiej technologii. Co więcej, nowoczesne telefony IP dają większe możliwości i ułatwiają pracę. Za ich pośrednictwem można bowiem prowadzić rozmowy wideo albo zorganizować telekonferencję. Na wyświetlaczu pokazują się informacje na temat klientów, można też sprawdzić, którzy pracownicy akurat są dostępni. Dobrą opcją jest także kolejkowanie połączeń głosowych, dzięki temu można utrzymać na linii klienta. Telefon to nie wszystko, bardzo ważne jest to, żeby mieć dobrej jakości słuchawki z mikrofonem. To od nich w dużej mierze zależy, czy rozmowa będzie profesjonalna, czy nie będzie zakłócona przez żadne szumy i trzaski. Dobrej jakości dźwięk to podstawa, szczególnie w przypadku biur call center czy działów obsługi klienta.

Odpowiedni zestaw słuchawkowy z mikrofonem

Gdy zdecydujemy się na wdrożenie w swojej firmie telefonii IP, musimy zdecydować się na wybór odpowiedniego sprzętu – telefonów oraz słuchawek do call center. Warto decydować się na urządzenia z wyższej półki, na przykład dobrze sprawdzą się słuchawki Jabra evolve 30 – są bardzo praktyczne i współpracują ze wszystkimi wiodącymi systemami od razu po wyjęciu z pudełka. Można podłączyć je do komputera, telefonu i nie tylko. Słuchawki są wyposażone w wygodny przewód z dużymi przyciskami oraz wskaźnikiem LED. Jabra evolve 30 ma niezwykle lekką obudowę, do jej wykonania użyto nowoczesnych i trwałych materiałów, dzięki temu można mieć pewność, że długo posłużą. Odpowiedni zestaw słuchawkowy musi być  również zaopatrzony w technologię, która będzie chronić słuch użytkownika, to bardzo ważna kwestia. Jabra evolve 30 to doskonałe rozwiązanie, słuchawki świetnie sprawdzą się zarówno w biurach call center, jak i firma, gdzie jest dział obsługi klienta. Jabra evolve 30 to wysokiej jakości dźwięk, doskonała jakość mikrofonu, jednocześnie słuchawki nie są drogie, co na pewno też stanowi duży atut. 

Category: Uncategorized