• By
  • 1 listopada, 2020
  • 0 Comments

Dlaczego prowadzenie kampanii AdWords, warto zlecić profesjonalnej agencji?

Chociaż często zdarzają się przypadki, kiedy możemy samodzielnie poprowadzić kampanię Google AdWords, jednak zdecydowanie częściej jest to coś, co powinniśmy jednak zlecić wyspecjalizowanej agencji.

Profesjonaliści z branży marketingu internetowe, prowadzenie kampanii AdWords traktują wyjątkowo poważnie, a to przekłada się na szereg korzyści, które przekonują nas tylko do tego, aby faktycznie postawić na to rozwiązanie.

Zwiększone zyski

Profesjonalna kampania AdWords, prowadzona przez agencję AdWords zapewne finalnie okaże się lepszą niż ta, którą zajęlibyśmy się samodzielnie. Zwykle specjalista z tej branży posiada doświadczenie w obsłudze narzędzi, o których my najprawdopodobniej nie mamy pojęcia. Wszystko będzie bardziej efektywne, dlatego nasz budżet zostanie lepiej wykorzystany.

Doświadczenie na bazie konkurencji

Agencje zajmujące się reklamami Google AdWords zwykle miały już do czynienia z podobnymi firmami do naszej. Mimo tego, ze kampanie prawie zawsze się od siebie różnią, istnieje możliwość określenie na bazie doświadczeń, jakie działania przyniosą najlepsze efekty.  

Dokładna analiza rezultatów

Profesjonaliści zdecydowanie lepiej podejdą do analizy realizowanych celów, przy czym pod nie zostanie zoptymalizowana nasza kampania. Zwykle jest tak, że te amatorsko prowadzone kampanie są nieodpowiednio skonfigurowane, a ich cele nie są mierzone, przez co również uzyskane dane nie nadają się do interpretacji. Często okazuje się, że AdWords nie jest nawet dobrą metodą reklamową w naszym wypadku i należy spróbować czegoś innego. Warto dowiedzieć się o tym szybciej, niż po latach i wielu inwestycjach, które nie przynoszą efektów.

Lepiej wykorzystany przeznaczony budżet

Jako, że agencje posiadają doświadczenie w linkach sponsorowanych, dobrze zoptymalizują nasz budżet, przy tym zrezygnują z niektórych słów oraz grup, które nie będą przynosić zysków. Ty samym targetowanie zostanie dostosowane w taki sposób, że będzie przynosiło nam jak najwięcej korzyści. My dzięki temu sporo zaoszczędzimy, a możliwe będzie też wykorzystanie pełnego potencjału obecnego budżetu.

Brak problemów z księgowością

Chociaż jest to zaleta dotycząca wąskiego grona klientów, warto o niej wspomnieć. Często bywa tak, że podczas współpracy z oddziałami Google z innych krajów, wymagane jest samodzielne księgowanie VATu. Mimo tego, że większość firm nie uzna tego za większy problem, dla niektórych zapewne okaże się to jednak dość dużym utrudnieniem.

Mniejsze ryzyko popełnienia błędów

Google AdWords marketing to z pewnością nie jest pole, do nauki na własnych błędach oraz eksperymentowania. Nie warto ryzykować tutaj swojego pozytywnego wizerunku. Oczywiście pomyłki popełnia każdy i wszyscy mają do tego prawo. Samo testowanie skuteczności różnych rozwiązań w wypadku kampanii klientów sprawia, że niektóre z nich są po prostu lepsze, a niektóre prezentują się zdecydowanie lepiej. Agencja posiadająca doświadczenie, nie popełni przede wszystkim podstawowych błędów, ale też wie jakie reguły będą się sprawdzać, co będzie funkcjonować w wypadku konkretnej branży, a z drugiej strony – jakie działania nie będą miały jakiegokolwiek sensu.

Category: Uncategorized